Tidsfördriv för er som är uttråkade


Klädsel

Vad har du på dig idag: Mjukiskläder
Vad använder du just nu för skor: Gympadojjor eller höstkängor med kraftig sula
Favoritfärg på kläder: svart,offwhite,grått,blekrosa

Senaste person som
Sov i din säng:
 Niclas
Du pratade med: Min chef
Du delade en drink med: Ingen drink men ett glas vin med svärföräldrarna i sommarstugan 
Du gick på bio med: Niclas, Prince of Persia
Du gick på stan med: Niclas
Skällde på dig: Minns inte faktiskt!

Senaste
Låt du hörde:
 Mötley Crue - Kickstart my heart 
Film du såg: American Pie - The book of love
Mat du åt: Våfflor
Kram: Niclas
Puss: Niclas
Fest: Hmm minns inte riktigt, i somras någon gång...
Känslan: Lycka
Ilska: Inatt när hundarna väckte mig
Resa: Värmland på klassåterträff, juli 2010 

Glädje: Att jag har allt jag vill ha just nu och vet att jag kommer få en fin familj med Niclas 
Dröm: Drömde att jag var och hälsade på på mitt gamla jobb, på krogen där Empa jobbade 
Boken du läste: Systerskap av Katerina Janouch (specialutgåva för twilfit)
Personen du träffade: David igår när han hämtade Emilia som vi varit barnvakt åt
Personen du pratade i telefon med: Min chef för någon timme sedan
Personen du fick sms av: Danne
Gången du åt en 7-eleven korv: Never done it! 
Gången du var utomhus: 15min sen
Gången du sov: inatt..
Saken du köpte: Laktosfri grädde på Ica City igår kväll

Om dig

Namn: Victoria Maria Elisabeth Margareta Jansson
Ålder: 26
Längd: 1,61
Vikt: 63kg
Civilstatus: Förlovad
Smeknamn: Vicky av de flesta, ögonsten av pappa, tant av Danne, älskling av Niclas 
Syskon: Roger,Henrik,Christer,Jimmy,Tommi,Dennis,Kevin och Kim.
Sysselsättning: Butikssäljare inom detaljhandeln (underkläder)
Bra egenskaper: Omtänksam
Dåliga egenskaper: Kan vara lat lite ofta
Hårfärg: blond (färgat mörkbrunt sen några år tillbaka)
Ögonfärg: blå/gröna
Skostorlek: 38



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0