Jag vill cykla hela tiden!



Jag älskar min cykel och det här vädret. Jag har inte tid att jobba ju, vill bara vara ute och cykla.
Ledig på måndag. Då blir det en massa cyklande! Vart jag ska cykla vet jag inte men cykla ska jag.

Igår var årsdagen för mig och Niclas. Ett år har gått fort! Vi åkte iväg och gick på bio. Vi såg "Hur många lingon finns det i världen?". Det kan ha varit bland de bästa filmerna jag har sett. Den var riktigt gripande. Både roliga saker och väldigt ledsamma.

Som ett tillägg till förra inlägget så har jag inte krupit på golvet och letat fram mitt röda nagellack. Då har jag väl någonting att göra ikväll ist då ;)

Jag är fortfarande ganska trött, inte blir det bättre av att man kommer i säng sent. Har nog inte somnat förran kl 1 dom senaste nätterna. Sen kliver man upp runt 8. Det är för lite sömn. Ikväll ska jag tvinga mig själv så att jag är klar med allt jag ska göra i tid. Göra saker direkt när jag kommer hem. Ta hundarna på varsin långis och sen gå till maxi och handla kattsand. Hem och laga mat och diska. Sen får det vara nog för ikväll.

På måndag är jag ledig och då tänkte jag åka till antingen gymet eller till simhallen. Jag är sååå dålig på det där med simhallen. Köpte kort i januari och en baddräkt. Jag har inte använt kortet/baddräkten EN ENDA gång hittills. Skäms på mig!
Jag har ju i och för sig varit på gymet och kört men simning får man ju så förbannat snygg rygg och snygga axlar av!

Nu ska jag hälla upp en kopp te och börja jobba igen några timmar.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0