Nähe


Om man skulle ta och göra en uppdatering igen då.

Idag har vi haft en lång dag på jobbet.
I morse hade vi frukostmöte med en av våra externa leverantörer. Kollade genom deras kollektioner och jag hoppas så att vi kan få möjlighet att ta in ett större sortiment från dem inom en snar framtid. Det finns så mycket som skulle kunna fungera i vår butik!
När mötet var klart så hade dekoratören satt igång och börjat hänga om i butiken. Så vi hjälptes åt att göra fint och hänga om. Badkollektionen skulle fram som fokus i början av butiken. Backa lite av basen och även få fram lite av vårens brud serier. Det finns så mycket snyggt nu i butiken att mina ögon går i kors och min plånbok är tömd innan jag ens hinner säga "lön" ;)

Vi ska snart äta kvällsmat. Ris och kyckling. Nu bantas det här hemma. Väntar på mitt kost schema som jag ser framemot att få hem snart från Krille. Jag har gått ner nästan 5 kg enligt vågen. Ska ner 15 kg till. Ska mäta med måttband också så att man får lite mer översikt hur man ser ut och inte bara gå efter vågen.

Var i Eskilstuna och jobbade i söndags på Time Out. Körde baren med Empa och en ny tjej som heter Isabella. Shit vad jag saknar den där baren ibland. Älskar att åka dit och jobba lite då och då :)
Resten av Time Out folket var ute och festade.
Övernattade hos Micke och när vi kom hem på natten, han från fest och jag från jobb, så testade vi lite fotografering med hans grymma kamera. Bilderna blev helt okej trots mörker och trötta ögon :P

Här är ett exempel (dock helt oredigerat så klaga inte) ;)






Så nu ska jag ut i köket och äta maten som Niclas lagat.
Efter det ska jag städa undan alla mina kläder i sovrummet eftersom Sheeky tuggade sönder min BH härom dagen. Hon tuggar på ALLT!!! Hon har tuggat på mina bågar på glasögonen också. Vi har varit till IKEA och köpt förvaringsboxar. Kan man förvara en hel lägenhet i en förvaringsbox och ha sig själv och hunden utanför och leva ett behagligt liv iaf utan prylar? ^^

Blir en uppdatering innan sovdags!

Later dudes!!



Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

snygging;)

2011-05-05 @ 05:46:06
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0