Utmattad och mätt



Körde ett intensivt kardio pass på gymet idag. Svettades som en gris! Det var riktigt skönt!40 min körde jag powerwalk mixat med löpning. Niclas körde armar och mage så han höll på att spricka.

Efter lagade vi hemma gjorda pannbiffar med löksås till. Åh det vart helt underbart gott! Åt nog lite för mycket. Är jättemätt. Blev så att man satt och åt på slutet bara för att det var så gott!

Nu har jag gjort matlådorna och duschat. Väntar på att Niclas ska komma in med Diwa som han är ute med. Sen blir det att krypa ner i sängen och sova. Börjar 12 imorgon så jag får sova lite längre än jag gjort senaste veckan. Känner att jag behöver sova ikapp lite grann. Först funderade jag på om jag skulle ta mig till gymet innan jobbet men jag hoppar nog över det och vilar imorgon. Ska över till Niclas föräldrar imorgon kväll efter jobbet.
På måndag ska baddräkten invigas och jag ska motionssimma. Undrar om man orkar med 1 km som man orkade med senast när man tränings simmade? ;) Tror knappast det!  Kommer ha dunder träningsvärk i rygg och axlar :P

Nu ska jag stänga ner och sova. Hoppas ni sover gott allesammans! Bjuder på en bild från idag när jag och Diwa var ute och strosade i skogen och hon hittade en pinne ;)

Nighty Nighty Babes!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0