Nu tänker jag börja igen!


Nu ska jag börja blogga igen.

Vet inte hur länge sedan det var men känner att det är skönt att få skriva. Känner mig mindre stressad då. För att jag skriver av mig och får ut allt hur huvudet som skett under dagen.

Just nu är det frukost dags. Äggröra med färska tomater och ett glas apelsinjuice. Naturligtvis min multivitamintablett för kvinnor också så man har hälsan i behåll.

Försöker bli bättre på att äta frukt och grönt. I två dagar har jag ätit mycket grönsaker och varje dag i en veckas tid har jag ätit en frukt om dagen. Igår blev det fruktsallad. Det va riktigt gott!!

Ska strax bege mig ut på promenad med hundarna i det underbara vädret som denna dag verkar kunna bjuda på.

Hörs säkert lite senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0