Frukost och lampmontering



Nu äter jag min fantastiskt goda äggröra med färska ägg.
Äggröran smakade jag första gången i Göteborg hemma hos Lotta. Sedan la jag till hackade färska tomater. Lika god med som utan tomater men det är ju kul med lite mer smak än äggen ibland.




Receptet på denna YBERGODA röra finns att få om man vill ha :)


Snart kommer svärfar över och ska hjälpa oss att få upp en hall lampa som vi köpte när vi var på IKEA i torsdags.
Om man ska försöka förklara hur den ser ut så är det två långa vajrar med spotlights på. Vi har en lång hall. I ena änden är ytterdörren och i andra änden badrumsdörren, så den kommer att sträcka sig däremellan.

Så här ser den ut på ikeas hemsida



(bild lånad från IKEA)



Jag tar en bild på hur det ser ut när den sitter uppe i taket i hallen sen :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta itu med resten av lägenheten och sen blir det lussebull och pepparkaksbak här hemma!





Kommentarer
Postat av: Ami

Tar gärna receptet! Såg jätte-mumsigt ut!:)

2011-12-04 @ 16:21:21
URL: http://amicruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0