Godmorgon kära ni!



Nu har vi vaknat till liv här hemma. Alla djuren har ätit frukost och jag sitter och äter min nu.
Var vaken ett par gånger imorse vid 6 tiden så vi tog lite sovmorgon efter att Niclas hade åkt till jobbet vid niotiden.

Niclas hörde av sig från jobbet nyss och berättade att han fått ett halsband till Sheeky av sin jobbarkompis. Ett halvstryp som de använde när de vande sin amstaff av från nosgrimman.
Ska bli intressant att se om det funkar på Sheeky. Jag hoppas att det gör det!

Om ett par timmar är det tvättstugedags. Ska tvätta vårat stora täcke i sängen så det blir rent och fräscht.

Funderar på om jag ska baka något idag men kanske blir för mycket att stå i medans man springer mellan lägenheten och tvättstugen.

Det var riktigt skönt att vakna i en städad lägenhet istället för flyttkaos. Riktigt skönt att slippa känna stressen!

Nu ska jag rasta hundarna och sortera tvätten inför tvätttiden i eftermiddag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0