Kvällsturen



Nu är maten i magen på både mig och Niclas och alla djuren. Niclas matlåda är iordninggjord. Nu är det bara hundarnas kvällstur kvar och en dusch. Sen väntar den stora härliga sängen!

Det ska bli så skönt att vakna utan ett flyttkaos omkring sig. Var riktigt skönt att vi fick iordning på så mycket idag.
Lampan i hallen älskar jag verkligen!
Ska ta en bild på den imorgon.

Katternas klöspelare som vi har som går från golv till tak är uppskruvad den också.
Katterna uppskattar det jättemycket. De känner sig mer hemma nu när de har den.
Märker även på hundarna att de är lugnare nu när det inte är så mycket stök här hemma.
De lägger sig mer frivilligt i sin bädd och sover lugnt och ostört fast det är mycket ljud omkring.

Jag skulle behöva köpa skor den här månaden.
Hoppas jag har råd.
Mina fejk converse har spruckit i sömmarna nu och gympadojjorna är inte så vita längre efter alla hundpromenader.

Nu ska jag dra upp min sambo ur soffan och ut på hundrastningen!



Här kommer en fin bild på tjejerna idag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0