Söndag, underbara lediga slappa söndag



Idag ska vi kanske åka ner till Södertälje och hälsa på Moa, Anton och lilla Maya. Väntar svar från dem nu eftersom vi är lite förkylda jag och Niclas så vi vill veta om det är okej att vi kommer till dem iaf.

Åker vi inte dit så blir det att spendera dagen på soffan med tv/film och godis o s v. Bara slappa helt enkelt.

Usch vad det är svårt att sova när man är täppt i näsan ju. Ändå så har jag vaknat runt 8 nästan varje morgon och känt mig utvilad. Börjar man bli vuxen? ;)

Hundarna och katterna har ätit och jag har druckit min kopp med kaffe. Nu ska jag koka lite gröt och sen får vi se hur dagen blir!






Sheeky och Tequila myser i solen



Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Vad fina dem är tillsammans!

2011-02-27 @ 21:00:24
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0