Åh vilket väder!


Idag kommer vi att vara ute mycket jag och hundarna! Så fint och mysigt väder! Har hört att det ska vara kallt ute så det är bara på med tjock-jackan och pälsmössan och deras täcken så klarar vi oss nog fint :)

Väntar på mitt kaffe nu, kan det inte vara klart snart? Är jätte kaffesugen. Skulle vilja ha en sån där kaffemaskin med kapslar egentligen. Gud va gott att ha en sån hemma så man kan göra olika sorters kaffe!








Den är väl inte så jättedyr så sparar man ett par månader har vi nog råd med en sån :) Men just nu sparar vi pengar till Niclas tatuering och till Bulgarien resan som vi åker iväg på i Juni. Fy vad jag längtar! Det ska bli jätteskönt att komma iväg med hela familjen. Ja förutom min pappa då. Men honom får vi försöka ta med oss nästa gång vi åker om hans hälsa tillåter det.

Nu bör kaffet vara klart så nu ska jag gå och ta ett glas kaffe och dammsuga hallen under innan vi kilar ut i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0