Den var såååå fin och bra!



Lägenheten som vi kollade på var så bra. Bra planering och jättebra uteplats. Eller ja, två uteplatser! En stor på baksidan och en stor på framsidan :) Den på baksidan var ett stort högt, bra staket runt om. Perfekt för hundarna!
Badrummet var rymligt och i köket fanns det diskmaskin! Lyx! ;)

Så nu får vi se om mannen som bor i den lägenheten bestämmer sig för att vilja ha våran lägenhet istället.
Vi hoppas hoppas hoppas!!

Nu sitter jag och väntar på att Niclas ska komma hem och att han ska höra av sig att han är på väg hem så att jag kan skicka in pizzan som jag gjort i ugnen.

Har en överkelig katt som försöker klättra på mig och på hela datorn! Ibland är det mysigt men ibland kan dom gärna få gå o leka med nåt annat! Tänk om dom kunde vara så här mysiga på nätterna så dom kunde sova istället för att härja runt?

Har diskuterat lite foder idag med Pernilla och det lutar åt att vi ska prova Standardt på hundarna efter att den här Magnussons säcken är klar. Det är så lite fett i den här så voffarna kommer ju vara underviktiga hela tiden då. Denna som de äter nu ligger på 12% fett och den som vi ska testa att köra med från Standardt ligger på 23% fett. Den ligger även på 28% råprotein så det är ju riktigt bra med protein i det också. Det enda som skiljer som är mer av i Magnussons är askan. Men vi får se helt enkelt vilket foder som funkar bäst!

Jag längtar tills man bor i hus så man kan ha en stor frys så att de kan få äta färskfoder istället. Gud va bra de förmodligen kommer att må då om det fodret funkar på dem!!

Nu ska jag skicka in pizzan i ugnen!

Hörs och störs!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, låter härligt med två uteplatser!

Så skönt med en lugn kväll!



Ja, jag hoppas verkligen det, i värsta fall kan det vara något i den som gått sönder & då måste ju det lämnas in.

2011-01-29 @ 22:18:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0