Pittbullfisar!!!


Mina hundar är inte bra i magen idag! De håller på att gasa ihjäl oss här hemma. Luktar apa i hela lägenheten!
Nu ligger dom och min älskade sambo på soffan och kollar på two and a half men. Niclas kollar och dom sover. Sheeky snarkar som en gris som vanligt ;)

Igår bokade vi resan som vi ska iväg på med mina fosterföräldrar och alla mina fostersyskon. Det ska bli så himla kul o mysigt att åka iväg. Jag och Niclas och hela familjen ska åka.
Bulgarien, Sunny Beach.
Har aldrig varit där så det ska bli kul att åka dit.
Vi tog all inclusive så man slipper tänka på mat o drick pengar och det blev inte alls dyrt. 5600 kr per person med transfer till o från flyget.
Jag LÄNGTAR!!!!!

Idag är hundarna väldigt trötta idag. De har varit ute på långpromenad med husse och sedan har det varit träning med aktiveringsbrädan med husse i vardagsrummet och träning i lydnad med klicker ute i köket med mig.
Testade att använda tub med mjukost med baconsmak som belöning idag. Gissa om det var populärt! ;)

Nu är det dusch och sängdags! Imorgon är det sista dagen hemma att kurera sig från förkylningen så det blir VILA hela dagen här!

Sov gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo tack hund pruttar är inte o leka med..vidrigt! skönt o åka iväg,vill med!

2011-01-16 @ 08:34:38
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0