Besökare



Klockan är snart tio på morgonen och jag har redan haft ca 20 besökare på bloggen. Det kanske blir en sån där dag med massor av besökare? :)

Sitter och äter min äggröra som vanligt och blippar på min nya iphone och försöker lära mig den. Har precis hittat mina sim-kontakter i telefonboken ;)
Det kommer nog ta ett tag innan jag förstår hur allt funkar så otekninsk som jag är! Sen hoppas jag att jag gillar den :)
Än så länge är det positivt!

Snart ut till tvättstugan och sen efter det ut med hundar.

Det verkar bli fantastiskt skönt väder ute! :) Me like a lot!!

Later dudes!



Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: Håller totalt med dig. Älskar det chokladet ;)

2011-07-17 @ 11:02:51
URL: http://nathaliewidell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0