Jag är så NÖJD!


Kom hem för ett par timmar sedan. Åkte till gymet vid halv nio och körde ett kardiopass. 300 kcal brände jag och det känns jättebra! Ikväll ska jag bränna lika många hade jag tänkt. Det blir 600 om dagen. Kanske kan utöka till 400 kcal per pass när jag kommit i lite bättre form.
Har även gått ner snart 3 kg sen den 10 juni. Det är jag också jättenöjd med! Går ner ett par hg om dagen nu. Jag älskar att få gå upp på morgonen och ställa mig på vågen!

Efter gymet gjorde jag frukost medans Niclas åkte och tankade upp bilen inför lapplandsresan på måndag.
Jag lagade iordning äggröra. Till det åt jag mörk ciabatta, utan smör, med ett par skivor skinka och en skiva ost, toppad med två skivor tomat. Ett glas juice avslutade den delikata måltiden ;)
Niclas tryckte i sig så mycket han fick i sig av fett och annat gott. Han ska ju upp i vikt. Det är det som är lite krångligt här hemma. Han ska upp och jag ska ner.
Försöker laga lagom nyttig mat och så avhåller jag mig från såserna, äter mindre kolhydrater och mer protein och sallad, samt minskar på portionerna.
Jag tror att portionernas storlek för mig är det stora problemet till att jag inte gått ner i vikt tidigare. Förr var jag mätt på en halv pizza. Nu kan jag smälla i mig en hel utan problem.
Krympning av magsäcken pågår!



En trött jag på väg till gymet imorse






Framme vid
gymet






Färdigbränt!!!





Ska ta mig en dusch nu eftersom det inte blev någon solning. Får ta och beställa hem melanotan istället så att jag slipper tänka på sola hit och dit.

Vi hörs lite senare! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0