ÄNTLIGEN!!!!!!



Äntligen så fungerar våran dator igen efter att ha blivit sjuk av virus. Sambo har fixat och trixat så nu ska det funka igen. Bloggen är igång igen med andra ord! Wohoo! :)

Så om vi drar en snabb uppdatering nu då så fortsätter vi sedan härifrån. Igår vad vi på gymet och körde kardio. Löpbandet är min bästa vän nu fram tills bikinisäsongen. Har vägt in min och jag vägde in mig igår på 68 kg. Jag ska ner till 55 kg. Det kommer nog inte att hinnas helt tills sommaren men en bra bit på väg hoppas jag. Har inte bestämt mig än hur ofta jag ska väga mig men det blir antingen med 14 dagars mellanrum eller 30 dagars mellan rum.
Igår körde jag crosstrainer 110 kcal och 1 km. Därefter löpbandet 150 kcal och 3 km. Totalt alltså 4 km och 260 kcal.
Idag körde jag bara löpbandet och det blev 4 km idag med men 200 kcal istället. Var för trött efter jobbet men ville inte hoppa över träningen helt. Kände att 200 kcal är ju bättre än inget alls.
Efter gymet åkte vi och köpte sushi. Blev en 6 bitars med lax och räkor för mig. Det är ju så gott! Tycker dock att oftast blir för mycket ris så då äter jag bara riset från hälften av bitarna och sen fisken på alla bitar.

Läste lite på Fredrik Steens nya blogg som han skriver via Agria. Han hade skrivit ett inlägg om hundar som slåss och om det betyder att de inte är friska, och om friska hundar inte slåss (vilket fallet inte är naturligtvis) Men jag kommenterade inlägget som jag tyckte var bra och då kom jag att tänka på detta med resursförsvar. Frågade om han kunde ta upp det i något inlägg som han skulle skriva. Nästa gång jag loggade in på hans blogg hade han skrivit ett inlägg om detta :) Glad man blir då!

Vissa bloggar som man kommenterar känns ju inte ens som att bloggskrivaren läser. Sånt här så som han gjorde gör ju att man blir glad och märker att kommentarerna verkligen läses! :)

Nu ska jag rasta hundarna innan sovdags, ta en dusch med mitt nya silver schampo och balsam från Toni&Guy.
Just ja, jag är ju blond igen! :)


Så här ser det ut i barret nu för tiden









Ska lägga i en uppljusning till på måndag men vad tycks hittills? :)



Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

fin blogg! :D

allt bra idag?

2011-03-18 @ 23:43:38
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0