Jag kom upp!!!

Jag känner mig grym nu. Grymt stolt över mig själv. Jag tog mig verkligen upp och är på väg till gymet nu innan jobbet. Inatt vaknade jag och var jättetrött, kändes som jag sovit dåligt första delen av natten, men nu känner jag mig pigg! Kan inte bussen köra snabbare så att jag får komma fram snart? :) Efter gymet jobbar jag fem timmar med Sara och Chris. Efter det är det gymet igen som gäller. Dubbelpass idag med andra ord. Kardio båda gångerna. Jag ska pressa ner mig i vikt nu, minskat på portionerna när jag äter också. Dag 3 idaf utan sötsaker. All pepp to me! Hoppas på en tur förbi Lidl imorgon så man kan köpa en platta kvarg. Nu är bussen framme! Let's ös!

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

-å, tack så mycket för tipset! :D

2011-03-19 @ 18:00:25
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0