Mr.Sick gick sin väg men återvände ganska snabbt!


Som jag skrev för någon vecka sedan eller två så hade jag beök av Mr.Sick och hans vän kräksjukan. Bev ju frisk och var åter på jobbet en vecka. Nu har jag åter igen besök av Mr.Sick men denna gången tog han med sig sin vän Snor och Halsont.
Jag ska ju inte klaga egentligen för jag är ju hellre förkyld än att jag ligger och spyr som en dåre! Nu kan ja ju i alla fall äta. Om än utan att jag känner någon smak, men jag får i alla fall i mig näring.

Hittade precis en bild som Löken laddat upp. Bild på rökt lax. Vilken tur att vi har det i kylen. Jag ska gå o ta mig en bit ;) mumsens!
Kolla gärna in Lökens hemsida, finns fantastiskt goda saker där!
Lökens

Och nu pratar jag med Jari på msn och han säger att han o Fia ska till Olearys o äta senare. Då blev man ju ännu mer sugen på chicken wings med blue cheese dip! Fick ett otroligt sug efter det! Var redan sugen på det när jag vaknade imorse men suget hade nästan försvunnit, o så kommer han o säger att dom ska dit! Rackarns nu blev jag sugen igen!

Sambo är på jobbet. Även han är kidnappad av Mr.Sick som har sina vänner Snor och Halsont med sig.
Tänk att vi aldrig är fiska här hemma känns det som! Vi får hoppas att vi är friska när vi ska åka till Spanien i slutet av mars i alla fall.

På lördag fyller jag 27. Tre år kvar till 30. Här går det undan! Och inte fan blir man smalare eller vackrare som jag trodde när jag var lite. Man blir vackrare med åren hörde jag nån som sa. Hade jag varit där nu där jag var då så kunde jag ju faktiskt tala om för dem att de som sagt det till den personen, den lurades bara! ;)

Nu ska jag gå och hämta lite lax o smaska i mig!

Later dudes!



Kommentarer
Postat av: lovisa

vad kul att du är med :D

2011-03-01 @ 15:58:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sarastille -

sv; ja verkligen! :)

2011-03-01 @ 19:10:59
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0