Två dagar kvar till födelsedagen



Det är två dagar kvar tills jag fyller år. Men gästerna kommer redan imorgon. Pappa ska vi hämta från Eskilstuna och sen kommer ju Niclas släkt på besök imorgon kväll.

Vi har haft Alex och Micke på besök en sväng här ikväll. Det har ätits hemmagjorda hamburgare och spelats Guitar Hero Rockband. Vi har även spelat på mobilerna på en ny app som är skitrolig! Akinator. Rekommenderas att tankas ner!

Nu ska jag duscha och sedan ska jag gå o sova. Imorgon: besök på vårdcentralen och kolla upp mitt eksem. Sedan hem och baka baka baka!!! Jag tror jag ska göra mocka rutor om vi har tillräckligt med florsocker hemma. Eller så får jag väl röra på arslet o gå o handla? Måste nog ändå handla kokos till det så...

Men nu får det vara nog för idag!

Nighty Nighty Dudes!


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Hade du e bra födelsedag gumman?

2011-03-12 @ 12:52:13
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0