1 av 3 lediga dagar


Jag har motionerat. Ja jäklar vad duktig jag har varit!! Ute och sprang 7 km imorse innan frukost. Sen cyklade jag till Niclas farfar. Dit är det ca 8 km. Så dit och hem. 1,6 mil. När jag ätit och maten har lagt sig i magen tänkte jag ge mig ut och springa ikväll.

Here we go! kl.07.00 imorse. Jag var inte piggast men jag var vaken i alla fall. Blev ju pigg efter rundan ;)






På väg hem från Niclas farfar så kom Niclas och Diwa och mötte mig. Sista biten fick Diwa springa bredvid cykeln. Nu är hon trött.

Väntar på maten som står i ugnen... är jättehungrig! Letar efter någon som kan hjälpa mig med blogg design... börjar tröttna lite på den här. Någon som vet någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0