Godkväll mina vänner!


Idag hämtade jag ut paketet som kom från PartyLite. Varorna som beställdes när vi hade det senaste ljuspartyt här. Ska fota lite av sakerna sen och lägga upp. Fy satan va gott det luktar om dem!

Har ätit marinerade kycklingspett till kvällsmat. De var jättegoda!

Imorgon ska jag kliva upp vid 7 tiden och ge mig ut och springa. Har lovat mig själv det. Har även lagt upp det på facebook som status, där jag har lagt till att jag lovar att alla som gillar inlägget får 100 kr av mig om jag inte tar mig upp imorgon och springer. Hahah kan bli spännande att se om den moroten får mig ur sängen :P

Nu ska jag sova så att jag i alla fall har en chans att ta mig upp imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0