Grillat är godast!


Andra dagen som vi äter grillat. Det är ju så fantastiskt gott! Det är ju nyttigt också. Jag skulle kunna tänka mig en diet med grillmat bara :) Om man låter bli beasåsen o andra feta såser så är det ju en perfekt diet.

Väntar fortfarande på kostschemat och hoppas på att jag ska få det vilken dag som helst nu! Jag vill verkligen gå ner i vikt! Såg en artikel om paret Ferenette i aftonbladet. Hon frun där hade lyckats komma ner 18 kg på tre månader. Jag ska ju ner 15 kg så det är ju inte så himla stor skillnad. Bara o köra!

Dags att fixa matlådor nu innan det är dags för hundarnas kvällsrastning och soffläge.

Later dudes!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0