Jag hatar nya spotify!


I alla fall just nu när jag inte har pengar på kontot. Sen när lönen kommer köper jag mer än gärna premium. Förstod inte först i början ändringen dom gjort från 1 maj. Märkte liksom ingen skillnad. Men nu idag när jag skulle lyssna på en låt som jag spelat ca 5 ggr sen i förrgår, då säger den stopp! Får upp ett meddelande om att jag redan har spelat låten så många gånger gratis som jag får. Jag har fyllt min kvot för den låten helt enkelt. Så ska jag lyssna på den igen så måste jag köpa premium.
Visste det är inte dyrt med 99 kr i månaden, men va fan! Inte nu när jag inte har pengar på kontot ju!!!
Jaja blir inte bättre av att jag gnäller. Pengarna kommer inte snabbare till kontot för det.

Nu luktar det god mat här. Hoppas den snart är klar. Blir öring som vi haft i frysen sen i somras, som Niclas fiskade i norrland. Till det blir det kokt potatis och creme fraiche sås med rom och rödlök.


Blir relativt tidigt i säng ikväll som vanligt för det är jobb imorgon som gäller. Efter jobbet ska vi, plus hundarna och katterna åka ut till stugan i Björklinge o umgås med Niclas föräldrar.

Nu ska jag glida ner i soffan och kolla på "så ska det låta" och slöa resten av kvällen.

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0