Jäkla tvättmaskiner


När jag kom ut till tvättstugan så visade det sig att en av tre maskiner är trasig. Suck! Vi har iofs inte så jättemycket tvätt men hade alla tre fungerat så hade allt varit tvättat och  varit på tork nu. Men istället så är sista maskinerna i full gång och tvättas nu.

Innan tvättstugan så lagade jag lasagne som vi nyss åt. Har lyckats bättre med sånt förut, men det var ätbart i alla fall. Niclas klagade iaf inte ;)

Tidigare idag så jobbade jag mitt korta pass och efter det så mötte Niclas upp mig med sin cykel på stan så cyklade vi till hans mormor. Där bjöds det på tårta och kaffe. Tea för min del, ovanligt va? Tea är ju så gott. I alla dess smaker och sorter. När jag får lön så ska jag gå en sväng till bönor och blad . Ska se om dom har körsbärs tea. Det vore gott! 

Alice i underlandet är på teaparty




Ska ta en dusch nu innan sista tvätten blir klar. Vi hörs imorgon igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0