Mår bra!


Idag mår jag bra. Känns som jag mår extra bra. Har för en liten stund sedan varit ute med hundarna i 45 min. Gick en skogspromenad där större delen var halvt oframkomlig terräng. Alla vi är trötta nu. Innan det hade jag världens underbaraste pojkvän som skjutsade mig till Yukikos Sushi. Hämtade en 9 bitars med lite olika sorter.



Visst ser det helt underbart gott ut? :D


Efterrätten blev vanilj yoghurt med frysta blåbär








Efter promenaden så har jag legat i sängen och degat. Blippat på mobilen och fixat och trixat med olika foto effekter på bilder som jag tagit med mobilen. Fick tips på en app Pernilla som jag försökte tanka ner. Efter ett tag gav jag upp när jag insåg att hon har ju faktiskt iphone och jag har ju en samsung galaxy S, en android med andra ord.
Hittade en annan app i alla fall som gick att göra lite kul med. Men inte alls lika snygga bilder som hon gör med sin app. Så här blev en bild på Diwa




Helt okej för att vara första gången jag fixar o trixar med sånt där ;)


Nu ligger Niclas och hela högen med alla djur i soffan och kollar på Pirates of the Caribbean. Första filmen i serien. Han har inte sett någon av dem och nu vill han ju se fjärde som har biopremiär den 18 maj. Helt sjukt häftigt kommer det att bli eftersom den visas i 3D. COOLT!!!
Filmerna är jättebra men jag orkar inte se den här just ikväll. Jag ska ta en varm o lång och skön dusch och mysa ner mig i sängen och läsa L.A Candy av Lauren Conrad.

Sov gott alla två benta och fyrbenta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0