Regn regn regn...

Jag tycker att det är jätteskönt med regn. Det tycker däremot inte mina hundar. Jag hade gärna varit ute och gått i flera timmar i regnet men så snart det började regna mer än duggregn så drog dom mot vårt hus och ville in igen.
Så länge man har regnkläder är det ju inga problem. Köpte ju en vatten och vind jacka i vintras på H&Ms rea på nätet, plus ett par snygga gummistövlar förra sommaren. Dom minns ni säkert eftersom jag la upp bild på dem.

Väntar på ett paket från H&M som vi beställde för någon vecka sedan. Tittade på ordersidan och det stod att sakerna höll på att packas nu :D En snygg bikini överdel till Bulgarien. Beställde först bikinitrosor i samma mönster men det fanns inte i rätt storlek så jag beställde en storl mindre än vad jag har nu. Så kom jag på att jag hinner ju fasiken inte gå ner en storlek på en månad! ;) Som tur är så finns det svart med i mönstret så jag kan ha mina svarta vanliga bikinitrosor till istället. Hinner helt enkelt inte till den här säsongen. Får ta det till nästa sommar istället. Då ska jag ner till storlek 36. Så är det bara!!! Är trött på att ligga på strl 40 för att man har en bred röv :P

Nu ska jag mysa med hundarna och aktivera dom lite innan Niclas kommer hem. Tänkte att vi skulle ta varsin hund på långpromenad då när han kommer hem eftersom det är så skönt väder ute. Frisk luft efter regnet och solen skiner.

Passar på att lägga upp en låt som min vän Andreas och hans grupp har spelat in nu till sommaren.   Gillar ni den? :) Mycket bättre än den där "ligga låten" som alla tror kommer att bli årets sommarplåga...



BABY ALICE - HEAVEN IS A DANCEFLOOR









Kommentarer
Postat av: lovisa

sV: ja jag älskar den:D

2011-05-16 @ 14:33:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0