Sjukt lyckad och trevlig eftermiddag


Har precis kommit hem från en eftermiddag med umgänge med Björn. Vi träffades först i Enköping och gick och lunchade på Café Wickmans. Det blev kycklingsallad med fetaost och soltorkade tomater. Dressingen var mango/curry, älskar den kombinationen i dressing och såser!

Efter lunchen var det dags för Björn att åka till jobbet igen och vi hade bestämt att jag skulle åka med honom på hans jobb eftersom han kör buss för UL. Så det blev en tur från Enköping via Bålsta och vände borta i Arlanda. Vi har hunnit prata om SÅÅÅ mycke kul som vi gjorde när vi var yngre. Hoppas vi ses snart igen! :)

Nu måste jag vika tvätten som jag tvättade imorse. Den ligger som ett berg på sängen. Det enda berget som ska ligga i den sängen är ju jag när jag ska sova ;)

Later babes!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0