Sushi till kvällsmat



Har åkt runt idag och hämtat en ny kyl och frys till sommarstugan. Hundarna åkte med hela tiden och var glada att få träffa Niclas pappa igen, det var ju så länge sedan tyckte väl dom. (i helgen som var) ;)

När vi kört kylskåp och frys klart så åkte vi och slängde det gamla på tippen. Lämnade tillbaka hyrsläpet och åkte hem och lämnade hundarna. Efter det mötte vi upp Niclas pappa igen och åkte och köpte sushi. Det är ju så förbannat gott! Vi köper alltid från Yukikos Sushi . De är helt enkelt bäst. Godaste sushin som jag smakat! 
Jag skulle nog kunna leva på sushi om jag hade råd att äta ute varje dag. Visst kan man lära sig att göra egen sushi men det smakar ju aldrig lika gott som när man köper där kan jag tänka mig. 

Nu är jag jättetrött efter dagens aktiviteter så jag ska diska upp disken som är så att det är fint imorgon när jag ska äta frukost. Sen ta en dusch och krypa ner i sängen tidigt idag. 
Hade tänkt att gå ut och springa ikväll, var jättetaggad på det tidigare men nu är jag för trött. Jag får avstå och motionera imorgon istället. Man ska aldrig träna en trött kropp, då bryter man bara ner den istället.

Fick örhängen av Carola som hon gjort till mig. Visst är dom fina?

 

Fick tre halsband också som hon hade gjort. De lägger jag upp bild på imorgon.

Nu skriker disken efter mig och vill bli uppdiskad ;)

Natti natt folket!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja den var bra :)

2011-05-12 @ 08:30:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: simone

vilka snygga hängen :D

2011-05-12 @ 17:03:23
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0