Tokigt bra tävling!


Hittade just en tävling på Lovisas blogg. Har aldrig sett sidan som hon har en tävling om men fy fasiken va snygga saker dom har! Tävlingen går ut på att man ska gå in på www.brandsinfashion.com och välja nåt som man vill vinna. Sen ska man kommentera hennes inlägg med vilken produkt man skulle vilja vinna. Titta in på tävlingen här ---> TÄVLING

Jag hoppas så förbaskat att jag vinner bikinin som jag vill ha tills vi ska till Bulgarien.
Inte länge kvar nu tills vi åker. Det ska bli sjukt skönt med all inclusive. Inte behöva tänka på mat eller någonting. Bara äta och dricka utan begränsningar. Lägga energin på att sola, bada och shoppa ist :)

Appropå sol, nu ska jag ut på vår uteplats och steka upp brännan lite innan vi ska utomlands. So long babes!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du deltar i tävlingen om veckans bloggintervju:)

2011-05-11 @ 14:08:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

vad skönt de låter när drar ni?

vi drar t spanien 2v 17juni:D

2011-05-15 @ 04:19:35
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0