Tvättstuga och Enköpingsbesök



Uppstigning tidigt idag! Tvättstugan i 4 timmar. Efter det ska jag åka till Art Clinic på återbesök för att dom ska se så att allt ser bra ut :)

Senare efter lunch bär det av mot Enköping. Ska träffa Björn som jag inte har träffat på ca 7-8 år. Det ska bli skitkul! Eftersom han jobbar med att köra buss och inte är ledig idag så ska jag åka med honom. Han trodde att det blir en tur till Arlanda. Får man lite försmak på när vi ska dit i andra veckan i juni o sticka till Bulgarien. Det är ju faktiskt ganska snart! Bara en månad kvar. All inclusive. Jäklar vad glass jag kommer att äta! Äta glass och dricka paraplydrinkar ;)

Nu ska jag rasta hundarna och sen ut till tvättstugan och byta de sista maskinerna..

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0