Underbar dag på jobbet



Idag har det varit en grymt bra dag på jobbet. Grym försäljning och massa trevliga och roliga kunder. Idag är en sådan dag man trivs lite extra med att jobba som säljare.
Dagen i sig har varit bra helt och hållet när jag tänker efter. Hundarna skötte sig jättebra när jag var ute och rastade dem efter jobbet. Gick klockrent båda två.
Jag känner att jag är glad idag och det är nog för att jag tog mig iväg igår och hade lite egentid och umgicks med Björn. Jag är så dålig på att ta mig iväg och göra saker, träffa kompisar och sånt man mår bra av, när jag är ledig. Det blir mest att man är hemma eller ute med hundarna. Imorgon funderar jag på att åka till simhallen innan jobbet. Det vore skönt att få simma lite innan jobbet. Hade ett par kunder idag som var väldigt vältränade och jag blir ju så peppad av att se sådana människor :)  Måste bara kolla öppet tiderna så att de öppnar så pass tidigt att jag hinner bli klar till jobbet sen när jag börjar vid tio.

Jag ska bege mig ut i köket och laga lite kyckling och ris till kvällsmat. Idag skippar jag såsen faktiskt!

So rock on rockers til next time!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0