Idag hade jag tänkt



att låta bli illamåendet!
Äter lite soppa nu ett par timmar innan Niclas kommer hem och ska laga middagen.
Brukar vara så dålig på att stoppa i mig saker när blodsockret faller så jag hinner börja må illa. Men icke idag! Idag ska jag må bra!

Niclas ska laga kött o potatis sen när han kommer hem!
Mums! Ska nog ta fram lite kantareller ur frysen så vi kan göra kantarell sås till :) MUMS!!!!!!

Igår åt vi hemmagjorda fajitas. Var jättegott förutom att jag mådde illa halva kvällen och fick inte i mig så mycket av den. Men det jag fick i mig var gott.



Är det någon som har missat historien om lilla Hugo som lider av EB förresten?
Som inte kan få den vård han behöver i Sverige.
Här finns en insamling på founded by me,  så att de ska ha råd att resa till USA där de genomför sådana här operationer som kan rädda hans liv.
Här är hans mammas blogg.
Följ gärna och skänk gärna pengar!
Jag hoppas så INNERLIGT att de kan hjälpa honom och att vi som är runtom kan hjälpa till att sprida information om honom och att vi skänker pengar!




Kommentarer
Postat av: Ami

Ush, minns början av min graviditet.. Mådde illa hela dagarna fram till vecka 17!



Svar på kommentar:

Jag bor i Södertälje, så här finns det tyvärr mest H&M, Lindex och Kappahl.

2011-11-07 @ 17:40:38
URL: http://amicruz.blogg.se/
Postat av: Ami

Ja Lindex har störst utbud, iallafall här i Södertälje! :)

Absolut skulle vi kunna det :)

2011-11-07 @ 18:12:01
URL: http://amicruz.blogg.se/
Postat av: Ami

Ajdå! Eller så tar du nåt litet och äter så kan ni äta tillsammans sen:P Fast det beror ju på hur länge han tränar..

2011-11-07 @ 19:40:15
URL: http://amicruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0