Kotten














Där är H*N <3

Första bilden 11 veckor gammal
Andra bilden 14 veckor gammal

Jag är helt säker på att det är en pojke!

Blir spännande att se när det är dags om jag har haft rätt ;)

Är inne i en jobbigt mellan-period när det gäller kläder nu.
Mamma kläder är ju fortfarande för stora och vanliga kläder sitter PREEECIS på gränsen till för smått!

Har förresten undrat en del över varför så många kallar det för "mamma kläder". En del kallar det gravid kläder, vilket jag tycker egentligen är mer rätt, men de flesta kallar det för mamma kläder.
Då menar jag inte vi människor när vi pratar utan butiken som säljer kläderna och skyltar med dem.
Man blir ju inte mamma förrän man fått barnet?
Just nu är man ju en blivande mamma väl?

Kikade in på bonprix hemsida. De hade faktiskt ganska mycket gravidkläder. Mer än vad H&M hade.
Billigare också. Kan nog bli en beställning därifrån om någon månad eller två när det är dags att uppdatera garderoben :)

Nu ska jag ta hand om disk och hoppas på att Niclas kommer hem snart :)

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0