Morning Sweeties!



Sömnen har varit sådär inatt p g a fogvärk och nästäppa. Men men inget att göra åt, graviditetens charm ;) En alvedon och renässans nässpray lindrade det lite grann i alla fall :)
Kom upp skapligt imorse fast jag var trött. Var tvungen att ringa till sjukgymnasten och se om det fanns en tidigare tid än nästa fredag men det var fullt. Har ringt till Svartbäcken och Samariten nu och väntar på att de ska ringa upp mig o se om de har en tidigare tid istället.
Vore skönt att få det där bältet snart.


Igår så var det "Tjejkväll på stan". Det betyder att butikerna har öppet ett par timmar längre på kvällen och att det är massor med tjejer som springer runt och shoppar!

På Twilfit brukar vi har pyjamasparty de kvällarna, d v s att vi jobbar i pyjamas. Skitmysigt!

Så här såg jag och min kollega ut igår :)




Älskar den där nattskjortan!!!


Nu ska jag äta frukost och rasta hundar.


Kommentarer
Postat av: Ami

Nej vad awesome att jobba i pyjamas! Såg mysigt ut!

Lilltjejen skall få heta Lea, Devin var ju ett riktigt fränt namn det! :D



Lägger till dig på msn!

2011-11-11 @ 14:37:29
URL: http://amicruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0