Gött mos och grillkorv



Ja nu är det lunch dags. Med tanke av rubriken så förstår ni nog vad min matlåda innehåller idag ;)
Jobbar i Gränby butiken idag.
Jobbar med Christina.
Trodde att det skulle bli lite långsamt eftersom vi inte skulle få några varor men så fick vi ett par leveranser i alla fall så det var ju toppen :)

På måndag är med make up utbildning, som jag längtar! Ska ta med mig lite gäster dit som får lära sig de också.
Har även en inplanerad hudvårdsklass i Eskilstuna i slutet av september. Full rulle! :)

Ska hem sen och börja packa in sakerna i köket igen efter att anticimex varit hos oss för 2 dagar sen och tagit kål på krypen som varit i våra skåp. Ska dammsuga upp dom döingarna idag och flytta in alla saker igen.

Ska bli skönt att få lite ordning!

Nu ska jag koncentrera mig på min mat istället så att jag hinner äta upp innan lunchen är slut!

Hörs när vi störs!






Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Mössan e köpt på Nelly:D

2011-09-14 @ 21:13:44
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Zeinab

allt bra?

2011-09-20 @ 12:09:42
URL: http://zeinab.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0