Utbildning



Kom hem för ett par timmar sedan från utbildningen.
Det är riktigt kul att utbilda sig till hudvårdskonsult och inom make up.
Kvällens utbildning var lika givande som det brukar vara :)
Så nu i veckan ska jag sätta mig ner och ringa till lite vänner och bekanta och se om någon är sugen på att vara mina träningsansikten i mina hudvårdsklasser.

Är det någon som vill bli bjuden på lite ansiktsbehandlingar och en konsulation av mig så hör gärna av er :)

Dags att tvätta av sig sminket och smörja in sig för natten. Jag älskar mina serum!

Godnatt kära läsare!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

såg en klipp av den ohc den var skön:P sett den än?

2011-09-06 @ 15:42:24
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0