Bra dag för hundarna



Har precis kommit in efter ca 40 minuter kvällspromenad med hundarna.
Som vanligt så är det koppel och lydnadsträning varje promenad som vi går och idag har dom haft en riktigt bra dag när de har skött sig väldigt bra!
Under alla promenader idag fick jag korrigera Sheeky ca 10 ggr och Diwa runt 5 ggr.
Känns jättebra att gå och lägga sig ikväll efter det.

Kotten har haft en livlig dag i magen.
Igår såg jag för första gången utanpå magen att det rörde sig där inne. Häftigt och läskigt på samma gång!
Det är ju liksom någon som lever där inne i magen.
Jag tror inte riktigt att man kommer att förstå det förrän Kotten är född.
I slutet av januari ska vi på 3D ultraljud i Stockholm.
Då kommer vi få se Kottens ansikte på bild. Helt sjukt! Blir spännande att se om det är likt bilderna sen när Kotten är född :)

På måndag är det hudvårdsutbildning och klass igen.
Det ser jag fram emot.
Fick precis hem en leverans igår och jag är mer än nöjd.
Fick hem min underbara bodylotion som heter Warm Amber. Den doftar så otroligt gott.
Maria köpte scruben och hon är lika frälst i den som jag är.

Så nu ska jag krypa ner i sängen och göra min karl sällskap.


Sov gott folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0