Då var man på väg

Japp på väg hemåt mot Uppsala igen. Känner att den här helgen har gått alldeles för fort!!
När jag åkte i fredags så tänkte jag att "åh så skönt att jag kommer att ha så många dagar o Eskilstuna så att jag hinner träffa alla"
Yeah right, hann träffa en fjärdedel ungefär.

I fredags svischade jag förbi Löken på Lökens. Fikade och mumsade tonfiskmacka.
Efter det hoppade jag in på Time Out och skulle se om någon favorit jobbade men det var bara nya tjejer där.
Så jag tog packningen och knallade mot Torshällabussen.
Väl vid hållplatsen så märker jag att det är 20 min kvar innan den ska gå. En pratglad tant slår sig ner bredvid mig på hållplatsen och ger mig skavsår i öronen.

Lämnar av mina väskor hos pappa och kilar till Hemköp för att köpa hem lite mat till honom.
Den kvällen åt vi blodpudding. Jag försöker bomba min kropp med järn nu!
Sov på soffan och sov som en påse skridskor!
Inte fan kunde jag räknat ut att det skulle vara obekvämt att sova på en soffa bara för att man är gravid?!
Ont i både rygg och höfter!

Lördagen spenderades i kyrkan och kyrkans hus. Elise stora dag. Hon blev döpt och jag blev gudmor/fadder. Så en stor dag för mig också.

Hemgång till pappa efter massa fikande.
Lagades middag och sen begav jag mig till mormor.
Efter det en sväng in till stan. Säga hej till Annika och Elin på Time Out.
Resten av kvällen spenderades hemma hos Alexandra med brädspel och trevligt sällskap.

Nu ska jag slumra en stund, snart dags för bussbyte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0