Sängläge med en kickboxare

Kom hem för nån timme sedan till pappa.

Hade tänkt att sova men det verkar som att jag har en kickboxare i magen som vill göra allt annat än att sova!

Hoppas det inte blir samma rutiner på utsidan av magen sen!!

Har varit på Elise dop idag. Jag och pappa var bjudna.
Jag blev Elise fadder :)
Är så glad!!!
Ska kolla med Jonna sen om jag får lägga upp en bild på mig och Elise som pappa tog idag.

Nu längtar jag verkligen efter våran Kotte.
Men det är 4 långa månader kvar...

Har börjat fundera lite kring ledigheten. Ska nog ta ut semester 2 veckor innan bf och på så sätt spara på föräldradagar.

Ska försöka klappa magen nu en stund o se om Kotten lugnar sig och somnar så att jag också kan få lite sömn.
Imorgon ska vi hälsa på mormor o morfar i Hällby.
Kotten kommer ju få två morfar. Min riktiga pappa och sedan min fosterfamilj.

Min mamma kan glömma att hon ska få träffa sitt barnbarn. Idag fick jag reda på att hon går och säger att hon ska se till att jag blir av med barnet när det fötts.
Hur lågt kan man sjunka?
Hon är avundsjuk för att hon inte kunde ta hand om sina barn helt enkelt så att jag och min lillebror fick omplacerasbi fosterhem.
Jag hade tänkt ge henne en chans att visa intesse för barnet när det kommer men den brände hon ganska rejält idag!!

Sovdags nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0