Sons of Anarchy



Igår kväll blev det några avsnitt till.
Jag kan inte förstå hur jag kan bli så fast i en serie. Jag är ju verkligen ingen tv, film eller serie människa.
Men den här serien kan jag inte slita mig från.
Har ett par avsnitt kvar på säsong 2. Jag skulle nog kunna kolla flera dagar i sträck.





Om man skulle skaffa sig en motorcykel sen när kotten blivit stor kanske?
Lite som pensionärs nöje ;)



De senaste dagarna har jag mått väldigt illa. Känns jättedrygt att illamåendet kommit tillbaka. Hade ju det i början av graviditeten men det avtog strax efter v.12 där någonstans.
Men i lördags började det krypa på igen.
Usch.. men nu är det inte många  veckor kvar. Bara att stå ut med illamåendet.
Det är ju för en god sak ;)
Blir det för jobbigt så får jag väl ta postafen igen som jag gjorde i början av graviditeten.


Har varit ute med hundarna på en tur nyss och Sheeky sköter sig riktigt bra i sitt nya halsband. Det är t o m trevligt att gå med henne nu ;)
Hoppas att det fortsätter så.
Damen kanske håller på att bli lite vuxen nu också. Det skulle inte skada om hon växte till sig lite innan kotten kommer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0